Brochure 15 - 2015; Possess



Hallo loves..

Vandaag is brochure 15 van Oriflame van start gegaan. En hier staan weer prachtige aanbiedingen in. Possess staat in deze brochure in de hoofdrol; naast de damesgeur is er nu ook een heren variant van.





De Possess Man EdT
Een charismatische geur van overwinning, gekarakteriseerd door bijtend frisse grapefruit en laurierblad met verslavende orris, als het gevoel van bevroren vingers op een warme huid. Voor de man met de ziel van Spartacus, die de wereld wil veroveren.

Zelf vind ik deze geur ook erg lekker ruiken. Ik had ook niet anders verwacht; ik ben helemaal verkikkerd op de Possess voor dames. Voor de dames die de Possess EdP nog wat zoet vinden, is dit wellicht een goede optie.

De fles..
Heel toepasselijk is de fles in de vorm van een arena.. en dan bedoel ik niet de voetbal arena van nu; denk weer aan Spartacus.. ;)
Verder is de inhoud van deze Eau de Toilette maar liefst 75ml! De prijs zal €50,- bedragen, maar nu ter introductie is de Possess Man EdT te bestellen voor slechts €26,99.


Bij aankoop van de Possess Man EdT (31825), is de Possess Men belt (28830) voor slechts €5,99 bij te bestellen ipv €14,99.
Leuk cadeau-idee eigenlijk, zo. Voor €33,- heb je namelijk dit setje bij elkaar.


De Possess EdP
Een tijdloze, sprankelende en toch intens verleidelijke geur. Possess eau de Parfum belichaamt de provocerende allure van Cleopatra die de legendarische kracht van verleiding bezat om Marcus Antonius voor haar op de knieën te krijgen. Met de bedwelmende en de verleidelijke noten van ylang ylang. Deze sexy, heldere geur laat niemand onverschillig door zijn aantrekkelijke, hypnotische betovering.

Zoals ook boven te lezen is, vind ik deze geur fenomenaal! Deze EdP is zeer geschikt voor de avond, maar stiekem gebruik ik em ook regelmatig overdag. Ik heb al anderhalve fles van deze geur verbruikt (ook al gebruik ik mijn geuren altijd best zuinig) en deze is voorlopig nog wel een van mijn favoriete geuren.

De fles.. 
In tegenstelling tot de mannelijke fles hierboven zit de Possess Eau de Parfum in een slanke, vrouwelijke fles met rond de hals een prachtige goudkleurige statement-necklace.. Haha..
Voordat ik deze fles in mijn tas gooi, draai ik de knop altijd op slot. De inhoud van deze fles Eau de Parfum is maar liefst 50ml en de prijs is €44,-. Gedurende brochure 15 is deze geur echter in de aanbieding voor slechts €29,99.


Ook voor de dames is er een combi-voordeel. Wanneer je namelijk de Possess EdP (30886) bestelt, kun je de Possess Necklace (28299) voor €6,99 op de kop tikken ipv €19,99.
Ook dit is een leuk pakketje om cadeau te geven. Voor €37,- ben je klaar.
Is het cadeau voor een speciale dame? Dan kun je er eventueel de Possess clutch (27928) à €24,99 aan toevoegen.

En dan nog even dit..
De accessoires zijn Limited Editions, maar de geuren blijven nog wel even in het assortiment. De genoemde aanbiedingen zijn dus alleen gedurende brochure 15 geldig. Deze bestellingen kun je t/m 4 November 2015 aan mij doorgeven.
En vergeet niet dat je 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie hebt.

In de volledige brochure kun je de andere aanbiedingen zien.. en indien gewenst, direct je bestelling plaatsen. (Klik op het product naar keuze, plaats in winkelmandje, open je winkelmandje en rond je bestelling af door je gegevens in te vullen.)

Nu deze heerlijke geuren om je heen hangen, verlaat ik je hierbij voor vandaag.. :)

Love, Mih..

Reacties

Populaire posts