Today's Lookbook Hypes 08/12/2015

These are the Lookbook pictures I like today. So I hyped them. Enjoy them and let me know what you think of them.. 

Deze Lookbook foto's vind ik erg leuk, dus heb ik ze "ge-hyped". Geniet ervan en laat me weten wat je ervan vindt.. 

1.
I think this outfit represents fall/autumn perfectly. I like the combination of the colors. These are brought together with a tiny bit of the leopard print. Brown and black can be tricky to combine together, but I think she did a great job.

In mijn opinie is dit outfit een perfecte outfit voor de herfst. Ik vind de kleuren combinatie goed gelukt. Deze worden vervolgens bijeen gebracht door kleine accenten van de luipaard print. Bruin en zwart kunnen lastig te combineren zijn, maar ze doet het precies goed.

2.
Another outfit that really says Autumn. I love the color of her jacket. And I like the fact that it's a feminine look, but with a kind of a though edge. 

Nog een outfit die het woordje "herfst" uitroept. Ik ben verliefd op de kleur van haar jack. Het feit dat het een vrouwelijke look is met een stoer randje doet deze outfit ook goed. 

3. 
Simple and yet so feminine. That's what I like about this one. And.. have you noticed the subtle, but on-point color combination? Let me know in the comments below if you've noticed it.

Simpel en toch zo vrouwelijk. Dat is wat het em doet voor deze outfit. En heb je de subtiele, maar on-point kleuren combinatie al gespot? Laat het me weten in je reactie hieronder. 

4.
"I'm not a girly-Girl!" That's what this outfit is saying. What I think makes it interesting is the combination of colors (or the lack of colors), though materials (leather <3) and a feminine peace of clothing (the skirt). 

"Ik ben geen girly-Girl!" Aldus dit outfit. De combinatie van de stoere kleuren (of: het gebrek aan kleur), de stoere materialen (leer <3) en een echt vrouwelijk kledingstuk (de rok) maken er een interessant geheel van.

5.
This Brown in her boxy sweater looks like there's some Gold in it. I really really like this color. The oversized and boxy top-part is brought in to balance with the more fitted jeans. The heels give the outfit a sexy look.

De bruine kleur van haar bulk van een trui lijkt wel een gouden ondertoon te hebben. Ik vind het een erg mooie kleur bruin. De oversized en ietwat logge trui wordt in balans gebracht met een wat strakkere broek. De hakken geven deze outfit een sexy uitstraling.

6.
I guess what this outfit is saying is pretty obvious: "I don't live in Holland." LOL!
I love every peace of this outfit. And the colors really make my day; they make me so happy. In the contrary of all the other outfits for today, this is a very girly-Girl outfit. And I really love this one as well. I guess my personal style depends on the occasion as well as my mood. 

Deze outfit kan maar één ding uitroepen: "Ik woon niet in Nederland." LOL! 
Ik vind elk onderdeel van deze outfit geweldig. En ik word echt vrolijk van de kleuren. In tegenstelling tot de andere outfits van vandaag is dit juist een erg girly-Girl outfit. En ook deze vind ik geweldig. Mijn persoonlijke kleding stijl is afhankelijk van de gelegenheid en van mijn bui, zo over het algemeen. 


What outfit did you like the most? And did you spot the on-point color combination in outfit nr. 3?

Welke outfit vind jij het mooist? En heb jij de on-point kleuren combinatie al gespot in outfit nr. 3?


Love, Mih. 
XO



Reacties

Populaire posts