G2K Me - My mini-goals

Hoi loves,

ik zit er al een tijdje over na te denken om een bepaalde Challenge met mezelf aan te gaan. En onder andere daarvoor een nieuwe rubriek / serie in het leven te roepen genaamd Get 2 Know Me. Zoals de naam van de rubriek je al doet vermoeden, zul je steeds meer over mij te weten komen in die posts.

Nu zag ik een video op Facebook voorbij komen, genaamd: 10 Ways to change your life, geplaatst door "Power of Positivity" (aanrader). Één van de 10 suggesties die ze noemen is heel toevallig de Challenge die ik in gedachten had..

Declutter
Al denk ik niet dat ik genoeg zal hebben aan 10min per dag.. 


Is er iets voorbij gekomen waar jij je focus op wilt vestigen? Let me know.. 


- Big Hugg

Mihaily Pieternella,
Diëtiste, Manager bij Oriflame
Eigenaresse van Beauty4U All

Reacties

Populaire posts